Gå til sidens indhold

Indhold er hentet

Åbner link i ny fane

Indhold er hentet

Artikel

Bookingsystem: Effektiv og nem håndtering af dine kunder

Få overblik over dine aftaler med et online bookingsystem, og let din hverdag ved at få dine kunder til selv at booke deres besøg eller behandling.

Skrevet af:

Indhold er hentet

Er du fx frisør, behandler eller massør, eller ejer du en restaurant? Og ringer din mobil i tide og utide med bookingforespørgsler, eller bugner din indbakke med dem? Så overvej at lade dine kunder booke tid selv. På den måde kan du bedre koncentrere dig om dine kunder, når de befinder sig i din butik, og du får hjælp til at håndtere dine administrative opgaver. Fx får du automatisk skrevet aftalen ind i din kalender, samtidig med at systemet sender bekræftelse og påmindelse til kunden, så risikoen for udeblivelser mindskes.

Et bookingsystem gør det også lettere for dine kunder, da de ikke behøver at bestille tid til deres besøg eller behandling i et bestemt tidsrum, og samtidig kan de nemt se, hvilke tider der er at vælge imellem.

Over tid kan bookingsystemet give dig bedre indsigt i dine kunders behov. Når du kan se, hvilke produkter eller services der bliver booket mest, kan du fx tilpasse åbningstider, bemanding eller priser på produkter og services. 

Det skal du være opmærksom på, når du vælger bookingsystem

Øg dit salg

Et salg eksploderer sjældent fra den ene dag til den anden, men med en grundig forberedelse og målrettet tilgang har du taget de første afgørende skridt.