Øg dit salg
Øg dit salg
Indhold er hentet
Kernen i din virksomhed er dine produkter og services, som løser en række kunders problemer og behov. Men måske har du et ønske om at få flere kunder og øge din omsætning – enten i Danmark eller ude i verden.
Uanset hvor du vil øge dit salg, er det en god idé at undersøge markedspotentialet først, så du undgår unødvendige fejl og sætter ind med det rigtige på rette tid og sted. Det forarbejde vil oftest bestå af en strategi for dit salg, en segmentering og håndtering af dine kunder og en plan for din markedsføring.
Hvis dine salgsplaner rækker ud over de danske grænser, er det tilmed essentielt, at du kender eksportreglerne i det land, du vil handle med, og at du har sat dig ind i de nye markedsforhold. For eksempel kan du møde kulturforskelle, der har betydning for din forretning, din drift og dit salg.
Så selv om et salg sjældent eksploderer fra den ene dag til den anden, så har du med en grundig tilgang taget de første afgørende skridt.
Indhold er hentet
.webp?mw=1500)
.webp?mw=1500)

